Tuesday, April 5, 2011

预备自己。。考试。。

考试考试考试。。
最近压力好大。。
不知从哪里来的。。
四面八方。。快把我压得喘不过气。。

脾气又恢复那个暴躁时期,
稍稍一些不顺心的事,
就想破口大骂。。而且想爆粗口。。

好累。。
好累。。。。
工作好像做不完,(虽然我没在意过。。)
书好像念起来。。是有心无力。。(这是重点。。)
有谁可以帮我祷告?
寻求神的力量帮助我。。。
我不知从何念起。。
我不知该怎么去念。。
啊。。!!!!!
烦死了!!!

心情很不好。。
我不知道哪一天,
会脱口而出的爆脏话。。
我心情很不好!!
压力走开!!!!!!!!!!!!!!!
我的心要安静!!!!!!
我的脑要安静!!!!!!
我要找个地方躲起来!!!
不要来找我。。。谢谢。。
让我安静。。。。



主啊,
我向袮呼求。。。
求袮赐给我一个地方,
能够安静我自己的地方,
能够思想自己的地方。
主啊。。
向袮祷告呼求,是奉主耶稣名求的。
阿门。

1 comment:

  1. 我会为你祷告。且是每天哦。只要你简讯告诉我,我就会为你祷告。

    Dear Father in Heaven,
    Begging Father bless Elsa your beloved daughter, may Father clear her mind and drag her out from the blur mist. Bless her to be more aware whenever she is thinking to do something wrong. Dear mighty God, do bless her to have crystal clear heart and mind to do revision so that she can catch up all she had study and done well in the coming exam to Praise Father in Heaven. May God also remove all her stress and tiredness so that she can easily control her mood. May God bless her always. In the name of Jesus. Amen.

    ReplyDelete